2009-07-04

Krótki wpis dnia 04.07.2009

Po pierwsze - Postanowiłem, że mój blog będzie od teraz działał na platformie Blogger.com, co oznacza, że jestem teraz bardziej zintegrowany z Google™. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

Po drugie - Przez ostatnie dni wyszło sporo nowych wersji różnorakich aplikacji: Firefox 3.5 (zaktualizowałem), KDE 4.3 RC (zaktualizowałem z KDE 4.3 Beta2, ale KMail nadal mi crash'uje), Opera 10 RC (też zaktualizowałem).

Po trzecie - Zauważyłem, że aktualnie najnowsza wersja sterowników firmy NVIDIA dla systemów uniksowych to 185.18.14. Nie chce mi się aktualizować, bo KDE 4 znośnie działa na tych które aktualnie mam. I chyba w ogóle przestaje interesować się tymczasowo nowinkami w sterownikach NVIDII.

Po czwarte - Ostatnio bardziej lubię Operę niż Konquerora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz